Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Existență matematică

===============================

24750 zile pierdute
594000 ore irosite,
35.640.000 minute trecute,
2.138.400.000 secunde scurse
Din timpul unei vieți apuse
Şi tot atâtea vise spulberate
Atâta timp şi atâtea clipe rupte
Atâta ziuă și atâta noapte,
Mă întreb unde am fost în acest timp
Şi unde sunt în care anotimp ?
Oare am trăit sau numai am visat
Sunt întrebări la care n-am aflat,
Răspuns şi încă mă gândesc,
De m-am născut şi dacă chiar trăiesc.
Nu sunt un matematician
Dar ştiu puțin tabla înmulţirii
Şi azi l-aș întreba pe Dumnezeu
Dacă exist şi asta-i legea firii.
Să treacă atât amar de timp
Nici nu-i pot ține astăzi socoteala
Aș mai putea oare ceva să schimb
Sau gata,s-a umplut ocaua ?
Sunt obosit şi nici nu aș putea
Să repar azi ce nu am făcut bine
Nu știu cât va mai ține viața mea
De aceea te întreb acum pe tine.
              Nelu Cazan, poezie                                         

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10