Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Ionac: Este-un înger

                                    

Este-un înger undeva
care ști ceti și scrie.
noaptea, când nu pot dormi,
iese, fuge din chilie
și începe a-mi șopti
despre lumi ce vor urma,
despre ce n-a fost să fie,
despre zări cu umbra mea,
de-ntristări, de bucurie,
despre borș, despre halva,
de sfințenie, de beție,
despre felul de-a trăda
și-a iubi... despre vecie
sau de moarte, cum e ea
hârcă, fără de pruncie.

este-un înger ce mă ști
și-mi aduce-n călimară
dor și drag de a iubi,
ciripit, strigăt de cioară,
cuc c-o soață dusă-n târg,
miel pe care-l vinde lupul,
despre lenea cea cu sârg
când ne cântă imnuri mutul,
despre hoți din primărie,
despre popi ce iau chirie
pentru rai, pe care-l dau
pe slănină și mălai
iar femeii, pe...niznai.

este-un înger și mi-i dat
să-i fiu slovei, ici, în sat,
cel mai mare împărat!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10