Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alexandru Berceanu: Dacă...


Dacă văd
înseamnă că am lumină
chiar dacă mă orbesc cocorii
când pleacă cu tristețile lumii!

Dacă aud
înseamnă că simt clopotul
cum vălurește chemarea spre liniști
în dimineața fără de zori!

Dacă respir
înseamnă că am viață,
că mai am o dimineață
ce mă leagă de încă o zi
să mă înhame la umplerea nopții!

Dacă voi tăcea,
și nu mă veți auzi,
cuvântul s-a întunecat
pe drumul buzelor,
s-a făcut tare ca o piatră,
mi-a făcut leagăn
pentru a legăna somnul!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10