Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alin Claudiu Baciu: Cu un picior în vis

      versuri                                       

de m-aș lăsa pradă viselor
aș călca cu ambele picioare cerul
dar groază-mi e că aș uita glasul mamei
mă sperie gândul că n-aș putea recunoaște
chipul tatei și părul lui alb
trist aș fi să nu simt dorul tău lume
visul mă ține prins între două lumi
mă face să iubesc aici
și să mă doară acolo
mă duce-n lumea asta
de dincolo mă-ntoarce
îmi stârnește dorul când aș vrea să-l uit
mă lasă-n prăpăd când vreau să mai simt
îmi scutură somnul când aș mai dormi
mă închide-n umbră când aș tot striga
vis bată-te vina că nu-i vina ta
mă bucur de el doar când pot să stau
să-i întreb pe ai mei duși din astă lume
dacă-i bine acolo și de mă mai știu
ne-om vedea cândva ei să mă aștepte
visul meu de mic era doar să fiu....
       Alin Claudiu Baciu                           

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10