Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Camelia Boț: Fuga din mine

=====================

Mă întreb, deseori:
cine e cea care mă urmărește?
De ce mi-e frică de toți
și de toate?
De ce când alerg
și mă ascund în odaia
inimii mele,

o simt cum mi se furișează-n suflet?
O văd pe sub pleoape,
cum mi se așază pe umerii grei
curgând ca o trenă neagră
la picioarele mele....
E prezentă și când
îngenunchez în colțul odăii,
lăsându-mi chipu-n palmele
tremurânde.
Înmărmurită, ascult ritmul fricii
ce bate-n pieptul meu
anunțând scurgerea timpului..
.
Deschid ochii și realizez
că nu e nimic altceva,
decât umbra mea...
=========================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10