Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Andrada Ilie: Rămâi cu bine

====================

Rămâi cu bine tu blândețe
Te-am tot ținut de-o viață-n spate,
Am uitat și de tinerețe,
Am uitat de tot și de toate!

Și când se da cu biciu-n mine,
Eu răspundeam tot delicat
Și te țineam lipită bine,
De-al meu suflet îndurerat!

Și-am primit palme de la toți
Și-am întors celalat obraz,
Chiar dacă priponit în porți,
Aveam doar dor și doar necaz!

Și le zâmbeam și le vorbeam
Și celor ce loveau în mine
De parcă suflet nu aveam,
Dar mă durea cumplit știi bine!

Acum rămâi, rămâi cu bine,
Te las la margine de drum
Și nu îmi pasă care, cine?
Te va îmbrățișa de-acum!

Îmi smulg și-aripile din spate
Mă dezbrac și de nemurire,
Te las împreună cu toate
Că mi-ai adus dezamăgire!

Aripile ce-mi folosesc
Dacă suflet-mi sângerează ?
Și ce nemurire trăiesc
Când ochii nici nu-mi mai visează ?

Gata cu voi, om vreau să fiu!
Să iubesc când sunt iubită
Nu să am sufletul pustiu,
Nu să fiu tot timpul lovită!

Și de-s lovită să lovesc
Că asta-nseamnă om să fii
Oamenii greu mai iubesc
Și multe suflete-s pustii!

Să zâmbesc când mi se zâmbește
Când plâng să plâng și apoi gata!
Să nu mai simt cum se topește
Inima în mine săraca!

Adio aripi, nemurire, adio și ție blândețe
Adio, adio tot ce am fost eu!
Adio lacrimi și tu dor, adio și ție tristețe
De-acum sunt doar un muritor nu înger, nu luceafăr, zeu!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10