Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Georgian Ionuț Zamfira: Ți-am fost aproape

==========================

Nu te-am lovit, nu ți-am tăiat cuvântul
Și mă priveai ca pe un ultim om.
Ți-am pus la piept și cerul și pământul,
Dar tu voiai și florile din pom.

Nu te-am jignit nu te-am lăsat pustie,
Ți-am fost aproape-n fiecare noapte.
Iubirea mea ți-am oferit-o ție...
Că n-aveam bani să-ți dăruiesc diamante!

Nu am ales pe alta-n locul tău,
Că tu-mi erai în minte și-n visare.
Cu mine te purtam pe drumul greu,
Să-mi fi alăturea în următoarea zare!
==============================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10