Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Dor de infinit

=============================

Vreau să îmi fii mereu un dor aparte
Ca visul neștiut din tot ce-i nelumesc.
Să fii și când nu ești, o pagină de carte
Ce-o știu pe dinafară chiar dacă n-o citesc.

Vreau să te știu oricând în aer oxigen,
Să mă cunun cu tine mereu printre silabe,
Să simt că-mi ești în carne același sol peren,
Același adăpost prin existențe snoabe.

Vreau sa îmi fii mereu o graniță deschisă
Prin care să mă-nalț de câte ori cobor,
Să-mi fii steaua polară care mi-a fost promisă
În visul meu albastru de caznă și de dor.

Vreau să îmi fii nestins, dorul de infinit,
Mereu să te doresc , mereu să cred, să știu
Că tot ce-am căutat de când am răsărit
E liniștea pe care, eu n-am să fac pariu!
=================================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10