Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nely Vieru: Jurnal de mansardă

(Album: Petale de lumină)                                

Astăzi mi s-a luminat tavanul !
Nu știu când s-a stins lumina?!
Nu știu când s-a deschis geamul?!
Nu știu cum podeaua mată,
dintr-o dată e scăldată
'n clar de lună ?!...
Nu știu cum, o zână bună
a intrat tiptil pe-o rază
și-n petale de lumină
tot tavanu-mi luminează.

Simt cum iute-mi fuge gândul,
dau să mă ridic, dar trupul
mult mai greu îmi pare-acum,
totu-i împânzit cu fum,
doar la mine în mansardă
face noaptea acoladă,
să se scuture de lună
și de zână...

Pe podeaua maculată
stau întins și meditez,
parc-aș vrea în noaptea asta
să veghez
'naltul cerului și luna
să nu-mi deie pe la gene
să adorm și să visez.
Poate cine știe-n noapte,
mai târziu sau poate-n zori
tot tavanul și mansarda
e-o paletă de culori
mult mai vii și mult mai clare,
și sub nu știu ce culoare
violetă sau albastră
vom găsi printr-o minune
dintr-o lume de poveste
adormită, taina noastră !

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10