Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Petruța Niță: Cronologie inversă

=================

priveşte-mă cu atenţie
atunci când adormi
cu ochii deschişi
pământul a mușcat din mine
până când am devenit
o jumătate de lună
m-am născut atunci când ai gustat
struguri din podgoria veche
ţi-am fost în viață în toate locurile
unde ţi-ai uitat amintirile
am renăscut cu fiecare ploaie
din lacrimi de copil
picături de ceară fierbinte
liniile din palme
îţi măsurau bătăile de inimă
prin sânge mai gros decât apa
sunt mortul tău
voi merge o lungă perioadă de timp
înainte-ţi
======================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10