Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mihaela Avram: Fata Morgană

====================================

Ca o întrezărire a zorilor din patimi,
precum o icoană la care mă închin în fiecare zi de Duminică,
mi-ai apărut în cale,
Tu, miraj al căutărilor mele!
Râsul tău, ...oh, râsul tău aflat înlăuntrul meu,
zbaterea brațelor mele agățată de gleznele tale,
mișcările alunecoase și siluetele fragile
dansând în jurul tău...
toate prevestesc un joc agonic.
Departe de tristeți și neliniști,
memoria neputincioasă mă arde
iar sărutul tău neîntâmplat încă mă provoacă.
Obosit de atâtea drumuri bătătorite,
de râsete scorojite pe inimi,
azi mi-am jucat norocul pe o ultimă carte
și l-am pierdut....
,,Al tău, vândut voi fi pe veci!,,
========================================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10