Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nely Vieru: În toamna mea, în toamna ta

 Album aripi de pământ

De-atâta ploaie și furtună,
de-atâta inimă nebună
și nopți întregi fără de lună
nu știu de foaia mea
în dungă va cădea
în toamna ta !
Semnez cu vântul ce adie
pe-o frunză galben-ruginie
și-un fulg de păpădie ,
ți le trimet în zbor
să-ți treacă de-al meu dor!
În toamna mea ca și-n a ta
e mult prea frig și plouă .
Nici greierii nu vor a mai cânta,
iar ceru-i rupt în două
și plouă din văzduh
cu zeci patimi oarbe,
seninul ochilor îl soarbe ,
ocean de visuri pe podea
așterne în toamna ta
și-n toamna mea !
În toamna mea,
în toamna ta
e mult prea frig
și plouă în surdină ,
e noapte umedă și ceață
de-abia o rază de lumină
face în suflet dimineață !

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10