Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nely Vieru: Vis de înger

(Album: Aripi de pământ)

Chiar și îngerii au visuri,
deseori fac compromisuri
cum ar fi : așa într-o seară
pe sub grindă să coboare
și să sufle-n lumânare
lăsându-te pradă nopții.

Ai să vezi atunci emoții,
sângele cum fierbe-n tine,
n-are cine să te-aline,
numai noaptea...
neștiind că lângă pat
sunt chiar eu,
privesc și tac !...

Nu mă vezi dar aici sunt,
am coborât pe pământ.
Nu mai am aripi la spate,
nici nu strălucesc în noapte,
sunt chiar viu pe jumătate !

Cealălaltă jumătate
e ghețar...
l-am închis în buzunar
și-am criogenat sacoul
sub un geam de insectar.

Tu acum întinde mâna,strânge...
Simți ? Un vulcan prin mine curge!
Vezi, așa cum ți-am promis
sunt aici nu sunt în vis,
al tău înger nu ispită!...
Spuse el privind șăgalnic
la frumoasa adormită !

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10