Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Stelian Platon: Nu mă gândeam

versuri
Nu mă gândeam să-ți spun că iară ninge
Stând la o fereastră unde te-așteptam,
Vedeam doar umbra ce nu-ți pot atinge
Și o speranță pe care o striveam.

Și nici nu apucasem cred a-ți spune
Că nimeni nu făcuse încă pârtii,
Că ochii-mi erau plini numai de tine
Și că te strigam subtil, ca să nu știi.

În mine s-a închis apoi o poartă,
Chiar și geamul am închis să nu mai văd,
Dar mi se arăta ca pe o hartă
Cum gândul greu năvălea ca un prăpăd.

De-atunci o negură ne tot ascunde
Și-ai rămas fragedă adulterină,
Eu rătăcit în amintiri profunde
Și azi îți spun micuța balerină.

M-ascund mai mult, spunând nu mai vreau nimic,
Doar dansu-acela cu un ritm ce doare,
Legenda noastră e-un spectacol antic
Intrat în grija vremii curgătoare
. Din vol. „CLAUSTROFOB SUB CERUL LIBER”, edit Cervantes 2021

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10