Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Badescu Alexia:***

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
uneori uit că exist
în alergătura asta haotică numită trăire
am ajuns să am cea mai stabilă relație cu un smart watch
el nu mă dezamăgește niciodată
îmi măsoară constant bătăile inimii
și pașii tăcuți către moarte
e martorul ideal că vreau să trăiesc absolut și ironic
prietenul fără nume
ce m-a însoțit în toate călătoriile mele imaginare spre nu mai știu și nu știu unde
e singurul care știe că am uitat să iubesc
=======================================================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10