Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Marian Vișescu: Mă joc

de-a-nfrunzișul,
în copacul ce dansează
de-a crângul uscându-și
crengile care vor să devină
în curând... cenușă sub Foc!
și... curg,

pe un pârâu și murmur,
de sus spre vale mă avânt
printre munții din aer
mă scurg, mă aer și ploaie,
mă cruce înaltă prin ceață și abur.
Mă seacă de verde și vânt,

din mine spre tine mă duce
o slovă, o carte, un cuvânt,
mă abur, mă ploaie sub cruce!
===================================================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10