Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Noaptea mării


Cuvinte mici, neînsemnate, chircite de secetă
Îmi respiră mocnit în varful peniței adormite,
Mâna îmi tremură, cerneala e palidă și pregetă
Să lase o urmă cu gust arămiu de petale boțite.

E noapte și e dor și perna îmi țipă în brațe
Lacrima-i rece, genunchii mi-i strâng înspre buze,
E noapte și-mi mor fericirile, crude și hoațe
Tu ești departe și totul e ceață și scene confuze.

Se-așterne tăcere în gânduri și vise, muzica tace,
E totul un gol nelumesc ce-mi străpunge căpruiul,
Genunchii mi-i plâng în război deși încă e pace,
Pielea mea tremură, tot așteptându-ți mângâiul.

E noapte și e frig și-am uitat să mănânc.
Stomacul mi-e plin cu fluturi albaștri de ceară,
Mă strigă să-mi dea nemurire un zeu din Olimp
Dar eu nu aud, mă topesc fără sens într-un val...într-o vară...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10