Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ștefan Moldovan: Casanova


Prin lumea largă mult am colindat
Și-n multe case mari am poposit
Dar niciodată în același pat
Eu două nopți la rând nu am dormit.

Am cunoscut contese măritate,
Având adesea niște soți bătrâni
Și-n multe nopți, nenumărate,
Mi-am odihnit capul pe ai lor sâni.

Am întâlnit prințese tinerele
Și să le cuceresc a fost ușor,
În pat cu baldachin cu falduri grele
Le-am învățat să facă dulce-amor.

Toate-au plătit din greu nesăbuința
De-a se încrede-n vorbe-amăgitoare
Căci după ce îmi potoleam dorința
Le părăseam fără vreo remușcare.
(Din vol. "Rock'n Roll", sept. 2018)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10