Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Apostol Adriana: O primăvară tu îmi ești


Când muguri îmi răsar, în piept, de dor,
Și-n păr cu degetele-mi rătăcești
Stârnind al irișilor pur izvor,
Atunci, o primăvară tu îmi ești

Îmi înflorești pe gene păpădii
Ce-n păr au străns tot soarele de mai,
Din roi de fluturi albi, de prin câmpii,
Mi-așezi pe trupul fraget, dulce strai.

Tu îmi pictezi obrajii-n răsărit
Cu fir de soare împletit în opt
Și buzelor, ce-n taină-au suferit
Le potrivești aromă de măr copt.

Pe pleoape-mi sufli colb de mărgărit,
Cicoarea mi-o așezi în dragi priviri,
Tu, Primăvară, dor nemărginit,
Îmi crești în suflet flori de amintiri.

Îmi torni în vene roua de cristal
Ce-a poposit în cupe de zorea,
Mă învelești cu cerul de opal
Și îmi primăvărești la tâmpla grea.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10