Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Dragoste pe frunze de toamnă


Te-aş iubi pe-o frunză-n toamnă
Şi ți-aş pune o gutuie-n sân,
Te iubesc frumoasa mea doamnă
Lângă tine aş vrea să rămân.
Te-aş iubi şi cu mere în poală,
Te iubesc că mi-e toamnă de tine,
Tu-mi eşti leac,îmi eşti rană şi boală
Câți n-ar vrea ca să stea lângă tine.
Tu-mi eşti stea într-o toamnă cumplită
Îmi eşti dor nesfârşit de final,
Eşti iubirea din vis ne-mplinită
Îmi eşti rana şi leacul fatal.
Doi nebuni într-o veşnică toamnă
Ce pe-o frunză plutesc efemer
Te-aş iubi frumoasa mea doamnă
Pe o frunză şi-un petec de cer,
Astăzi vin pe o frunză la tine
Căci mi-e dor de iubita din stele
Tu să vii să te aşezi lângă mine
Să-mplineşti toate visele mele.
Numai toamna ne-aduce aproape
Doar în ea ne-nbătăm de amor
Crizanteme îți pun semn de carte
Ți-l trimit pe un vânt călător.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10