Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alexandru Berceanu: Anunț oficial

Anunț oficial
și fără echivoc,
de mâine nu mai beau cafea,
renunț să mă mai chemi la abureli,
la tainice culcușuri de pisică,
la gingașa chemare mieunată,
de-aceea,
te implor
invită-mă la ceai,
- din flori nemaivăzute -
la ceai fierbinte cu sclipiri de cer
să-mi risipesc înalt iubiri de-o vară,
încă odată în secunda lumii
până ce noaptea va umbri lumina toată.

Și totuși,
dacă vrei,
- în seara amurgită -
să mai lungim tăcerea,
privește-mă discret într-o oglindă
și-o să cuprinzi
întregii munți cu tâmple argintate -
acelas eu,
puțin trecut de pubertate.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10