Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alla Tonu: Numele meu e Credință...


Eu mai cred încă în tăria soarelui,
în albastrul cerului,
cred în frumusețea cuvintelor,
în miracole, în basme,
în dragoste,- n dreptate,
în vraja delicată a florilor de câmp,
în sclipitul tainic al stelelor,
în puterea adevărului, în bine;
Mai cred încă în viață și-n visele mele,
învăluite-n speranțe violete;
Cred în puterea aripilor păsărilor,
ce zboară în jurul pământului,
aducându-mi parcă aminte
cât de mult am iubit libertatea și zările…

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10