Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Iubitul meu uitat în mine


Iubitul meu cu tâmplele cărunte,
Încet se face iarnă-n toamna noastră.
Ascunde-mă în ploile mărunte
S-alunec nesfârșit în liniștea-ți albastră.

Iubitul meu cu nume de tristețe,
Încet clepsidra-și termină nisipul.
Ascunde-mă în rouă cu blândețe
Să-ți mângâi nesfârșit și buzele și trupul.

Iubitul meu cu depărtarea-n sânge,
Încet mai moare o speranță-n noi.
Ascunde-mă în lacrima ce plânge
Și las-o să trăiască! Trimite-o înapoi!

Iubitul meu cu brațe părăsite,
Încet uităm simțirea-mbrățișării.
Ascunde-mă în pieptul tău, menite
Să-mi fie numai mie canoanele uitării.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10