Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Ionac:Versuri


Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri,Versuri, Versuri,Versuri, Versuri,Versuri, Versuri,
***
Nu te iubesc, că nu am cum și când
(În fiecare zi se naște-o moarte);
Aud un pui de înger fremătând.
Or fi a tale nerostite șoapte?...
Nu mă iubești. Pot să-ți cetesc în gând
(Nu mă înscriu ca alții, printre moaște);
Îmbătrânesc cu fiecare rând
Pe care-l scriu uitărilor deșarte.
Povestea mea, de-o vei putea ceti,
O las rămasă pe-o uitată filă;
Eu te-am iubit în fiecare zi
Și mi-ai rămas în suflet o copilă.
La ce acuma noi ne-am întâlni?
Ne-ar plânge tomna frunzelor de milă.
27 octobăr 2019, Căpâlna

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10