Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Any Tudoran s-a înălțat la cer!

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, ochelari de vedere şi cadru apropiatuneori aș vrea ca prietenii mei să nu mai scrie poezii mizerabile
să nu mai caute cuvinte încrucișate pentru a spune simplu;
bă mi-e rău pricepi!
sunt al dracului de singur și mă doare în pix de politică
mi-e foame de o zi în care să ne tăvălim pe jos de bine
termină cu lamentațiile alea stupide de lăuză
nu îmi cere să-ți citesc ultimul volum de versuri
oricum nu o să-l vinzi nici pe datorie la barul din colț
poate să-l folosim ca hârtie pentru mahorcă
cine dracu mai citește poezii în afară de noi
mai bine hai să împărțim generos apusul ăsta
ca pe ultima cină din libertatea condamnatului

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10