Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Gina Zaharia: Seara-ți sunt iubită, ziua pescăruș...


Am zidit în fugă, lângă stânci, o casă,
Dar ne face-n ciudă marea furioasă,
Vine și te fură din brațele mele,
Când se umple cerul de vise rebele.
.
I-am zis că-mi e somnul o saltea de ace,
Să-și vadă de treabă, să ne lase-n pace;
Ea știe că-n suflet mereu te-am pitit,
Iar cu valuri oarbe nicicând n-am glumit!
.
O văd îmbrăcată cu rochie albastră.
Poate-a fost odată chiar iubirea noastră
Ce-și întinde vraja dincolo de tine
Și-acum te sărută cu setea din mine!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10