Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ottilia Ardeleanu: dacă într-o zi nu voi mai fi


dacă într-o zi nu voi mai fi
să mă citiți cu voce tare
să mă dați din gură în gură drept adevăr
să gesticulați ca și cum v-aș vedea
și m-ați surprinde cu tenacitatea voastră
să puneți inimă în tot ceea ce este despre mine
și să mă rostiți fără lacrimi
doar cu zâmbet și mândrie de român
să distribuiți cuvintele mele
cuminecătură sfântă
orice păcat vi se va suspenda
până la o nouă justiție
dacă într-o zi vi se va părea că nu mai sunt
întrebați-vă din aproape în aproape
adevărul plutește deasupra ca mirul
cuvântați-mă public
dați de veste sufletul meu și amprenta sa
nădăjduiți doar prin cuvântul lăsat printre voi
e singurul lucru mai mare decât orice avere
viața nu este un peron de gară
este doar o potecă rătăcită
cu ieșire la cer
Ottilia Ardeleanu

Un comentariu:

teodor dume spunea...

"viața nu este un peron de gară
este doar o potecă rătăcită
cu ieșire la cer"
esența dintre trup și suflet/viață și moarte!. un text pentru care mulțumesc autoarei din adâncul sufletului!.

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10