Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Horga Mihai: Tata


În oglindă mă privesc
Parcă, tată mă privești
Amintiri mă năvălesc …
Simt că încă mă păzești
Ani grămadă au trecut
Ah ! ce mult tată-mi lipsești
Ce puțin am petrecut
Primind sfaturi părintești
De când tată nu mai ești
Scene dragi revăd în minte
Și mereu îmi amintești
Prețioasele cuvinte
Ochelari uzați de vreme
Azi privirea-mi umezesc
Te-ai dus tată prea devreme
Nu ți-am spus cât te iubesc …

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10