Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Petruţa Niţă: contur

Fotografia de profil a Petruţei Niţă, Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, pălărie şi cadru apropiat
închid ochii să-ţi pot urmări corpul
pe vârful degetelor mele
o hartă peste care îmi trec venele de care îți prind inima
te fac parte din mine
mai mult decât îmi sunt
mai mult decât mă am şi mă dau şi te am şi te iau
îți urmăresc toate liniile din palme
ca o gitană care îşi vede norocul după chip şi asemănare
de sânge
eşti cântecul de leagăn din oasele mele
unde soarele atârnă cu cerul sprijinit de umerii mei
nu-i aşa că te cauți şi tu în mine?

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10