Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alin Claudiu Baciu: Acum ești doar Ea...


Cu fier roșu încins arde-mi pe piele
Să nu mai pot iubi cât oi trăi
Cu lanțuri leagă poarta inimii mele
Deschide-o din nou când n-oi mai fi
Desfă palmă stânga și dă-mi înapoi
Promisiuni, iluzii și clipe de miere
Nu mi-e dor de tine nici măcar de noi
Mă mint mai mereu trei ceasuri rele
Cu demoni alerg să mă lupt fără tine
Îngerii mei au murit în zadar
Cândva am fost doi, azi doar eu cu mine
Îmi joc toată viața pe ultimul zar
Șoaptele multe în rău mi le varsă
Nevăzută te fă căci ochii mă dor
Pe întreaga ființă tu încă stai arsa
Îmi vei curge în vene până am să mor
Plâng nu mi-e frică de trei stropi de rouă
E sufletul meu vărsat pe podea
Gândul la tine mă rupe în două
Cândva te iubeam, acum ești doar ea
Plutești în largul zării ușor fără mine
Cu soarele în față ai învățat să zbori
Acum alte vise fac parte din tine
Privește-mi cerul nopții când ai să treci de nori.
(Sfîntu.)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10