Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Viorica Crecan:Iubirea nu pleacă...

...............................................................................
Iubire nu pleca, te rog să m-ai rămâii,
Hai, te rog în brațe, că vreau să te strâng.
Să-ți simt inimioara zbucimată cum îți bate
Și-apoi tu poți să pleci,că eu, rămân să plâng.

Vremea de afară-i mohorâtă și plânge cu mine,
Picuri mari de ploaie cad, ei mă mângâe.
Vântul adie, șuerând ușor, că tu ai plecat,
Iar eu nu pot să cred, că dragostea s-a spulberat.

Nu pot să dau crezare, la vorbele tale,
Știu că iar vei reveni că n-o să ai scăpare.
Dorul în suflet ți-l voi duce, până atunci,
Liniște mea din suflet, ea va dispărea.

Poate va veni și ziua-n care, de nimic, nu-mi va păsa
Și atunci, poate că și eu uitării te voi da.
Iar tu vei plânge-n urma mea,
Gustând, tristețea și vei lăcrima.
...............................................................................

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10