Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ella Poenaru: Lover Toy


Căutam o păpușă cu aspect lumesc
ceva de mărime medie
nepretențioasă
să se acomodeze cu voiajele mele repetate
între Ferentari și Nisa -
genul care
dacă o apeși o dată pe burtică
scâncește: Mi-e foame, mămică,
iar când o întorci pe spate
repetă în falset: Te iubeeesc, daddy!
La raionul de îngeri din plastic
un succubus prins între rafturi
mi-a strigat cu accent englezesc:
Ia-mă pe mine, ia-mă pe mine,
pentru două sute de lire în plus
dimineața ți-aduc cafeaua la pat
și ultimul număr din Times!
Dar pentru că nu aveam bani
îndeajuns
m-am mulțumit cu un cățeluș
de pluș
castrat.

Lover Toy
I was shopping for a human-like doll
something casual
medium-sized
to accompany me on my frequent trips
between Ferentari and Nice
the type which whines
when you press on its belly:„I'm hungry, Mommy”
and squeals when you turn it on its back:„I love you, Daddy!”
At the plastic angels stand
a succubus trapped in the shelves
pleaded with me in a British English
Pick me up, pick me up,
for two hundred more quid
I'll bring your coffee to bed in the morning
and the latest issue of Times
But since I had not
enough money
I settled for a fluffy
spayed little puppy.
Lover toy
Je cherchais une poupée d’aspect mondain
quelque chose de taille moyenne
pour s’accommoder à mes voyages répétés
entre Ferentari et Nice -
le genre qui
si vous l’appuyez une fois sur le ventre
chuchote: j'ai faim, maman,
et quand vous la retournez sur le dos
elle répète faussement: je t'aime, papa!
Au rayon des anges en plastiques
une succube figée entre les étagères
m'a appelé avec accent britannique:
Prends-moi, prends-moi, s’il te plait
pour deux cents livres de plus
je t'apporterai du café chaud au lit le matin
et le dernier numéro du Times!
Mais parce que je n'avais pas assez
de pognon
J'ai dû me satisfaire d'un chiot
en peluche
castré.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10