Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasilisia Lazăr Grădinariu: Chemare


Iubitul meu de dincolo de vară,
te-aștept să vii, să colindăm pădurea,
e timpul bun, n-a mai plouat afară,
un veac trecu de când te-ai dus aiurea.

Plecat-ai ca un semn de întrebare,
de-atunci copaci mi se usucă-n suflet,
s-a bătucit țărâna sub picioare,
de-atâta zbucium, de atâta umblet.

Te caut după urma din cuvinte,
în rădăcini te caut, și-n poeme,
în amintiri și-n vorba care minte...
și nu te aflu, poate că-i devreme,

chiar dacă mi te-arăți ca o părere
și-adânc, tăios, te răsucești în rană,
iar dorul te desface în durere...
Pierdutul meu, ce am avut mi-i hrană,

dar mă apasă-n tâmple înserarea,
stau umbrele, peste pereți, să-mi cadă...
Tu, dragul meu, scurtează depărtarea
și lasă-te iubirii mele pradă!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10