Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Floarea Dutulescu Răchițeanu: Străzi spre Paradis

     Poezie     

Cu ochi ca de smaralde și buze-nflăcărate,
Gust cu tine, din cupa fericirii-adevărate,
Unde izvoarele luminii dorm nevinovate,
Ca-n virginele taine, ferite de păcate.

Mai ard o dată viața, spre-a-mi lumina în suflet,
Din templele iubirii, în drum spre absoluturi,
Vibrând înalt, să mă topesc, pe rugul inocent,
Cu pași legitimi, să pătrund eterne-nceputuri.

Mă înspăimîntă întunericul de nepătruns,
În catedrale de tăceri, la țărm de veșnicii,
Îți dăruiesc iubirea mea, la întrebări răspuns,
Scris cu cerneala universului, în poezii.

Sub frunte-nseninează cu flori de primăvară,
Anotimpuri de dragoste voi aduna din vis,
Am să sting focul în dulci lacrimi de vioară,
Armonii să-mi deschidă străzile spre paradis.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10