Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mihaela Meravei:

 În câte feluri să îţi arăt că te iubesc

Să adun fluturii în căuşul sufletului
şi să-i eliberez când Dumnezeu
îşi întinde mâna spre pământ
după ce lacrimile au spălat suferinţa
prin ploaie,

să culeg florile cireşilor
extaziate de luna mai,
să le împletesc într-o coroniţă
aşezată pe tâmpla mea să rodească
fericire,

să pun pe buzele vântului numele tău,
să îl ducă peste nouă mări şi nouă ţări
lumea întreagă să ştie
cum se numeşte iubirea,

să îmi deschid aripi şi să iau avânt
un zbor fără consolă
direcţionat doar de încrederea
în trăirile tale,

să mă strig pe mine şi să îmi răspunzi tu
ecou al fiecărui sentiment născut
din inima mea
răspuns la nevoia ta de întregire,
în câte feluri să îţi arăt că fiecare răsărit
începe cu te iubesc.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10