Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Viorica Crecan: Vântule vii de departe


Vântule vii de departe,
Îmi aduci tu bucurii?
Dacă-mi aduci, hai și stai,
Supărare să nu-mi dai.

De crezi că-i supărare,
Atunci suflă și mai tare.
La mine nu te opri,
Lasă-mă să pot trăi.

Ca sunt tare necăjit,
Ce-am iubit tot a pierit.
Acum vreau o veste bună,
Să n-am suspin la inimă.

Inima să-mi veselească
Să stau liniștit în casă.
O aștept cu drag să vie,
Nu știu, a uitat de mine.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10