Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alexia Ema:***

                                                                       

sunt singura femeie
care s-a gândit la colesterolul tău
a preferat să dea cu mătura prin casă
în loc să-și rupă toacele
prin sălile de spectacol
sunt singura femeie care
lasă oricând poezia
ca să-ți taie legumele pentru ciorbă
băi băiatule
eu mi-am pus capul pe pieptul tău
în timp ce dormeai
ca să mă asigur că nu te îneci
și te-am mângâiat ca pe un copil
când suspinai în somn
iar tu visezi la închipuitele alea
care își pun mănuși de latex
când șterg copilul la cur
și te-au confundat toată viața
cu un obiect de decor
dar uite cum facem
îmi bag și eu picioarele
în trigliceridele tale
pentru care am prăpădit atâtea nopți
să te-nvăț cum să scapi
de-acum încolo
voi sta în fiecare zi
să-mi fac manichiura
mi-a trebuit ceva timp să mă prind
de ce femeile au atâta grijă
de unghiile lor
așa se subțiază grăsimea
nu cu salate și supe de verzituri
ci cu unghiile cât mai bine ascuțite
deci vezi că acuși acuși
o să mă înfig în tine
și-o să te strâng cu ele de co co co
colesterol

                                                                         

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10