Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doina Moritz: Când vei veni...

   versuri                                

Din mândre flori de tei să-mi faci cunună,
Când vei veni în zori să mă peţeşti,
Iar din argintul razelor de lună
Să-mi țeşi, de vrei, podoabe împărăteşti!

Mantia mea, din stele căzătoare,
Să nu mi-o dai cu împrumut la alta,
Mi-am împletit-o noaptea pe răcoare,
Atunci când am cioplit un vis cu dalta.

Să-mi pregăteşti pantofii de mătase,
Brodându-i cu borangicul dorului,
Și să-i stropeşti cu clipele frumoase,
Să-i descânți cu- apa rece-a izvorului!

Un colier de dalbe lăcrămioare
Să-mi prinzi la gât în pragul înserării,
S-aline sufletul ce încă doare,
Jertfit cândva, pe-altarele visării.

Îmbrățișați vom merge mână-n mână,
Pădurea-i de iubire argintată,
Ea leagăn tainic o să ne rămână,
Şi-atunci, a noastră va fi lumea toată!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10