Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Giorgian Ionuț Zamfira: Și smuls din brațul legii

     versuri                                                                                                                        

Când viața-mi se sfârșește și gongu-n minte-mi sună
Umbrela vieții mele se va 'nălța în zbor
Iertarea și păcatul mă vor chema din urmă,
Căci gliei și iubirii eu am rămas dator.

Și smuls din brațul legii, mă voi lega de turmă,
Fiind deopotrivă în viață -călător.
Credeam că firul verde nu e lovit de gurmă
Și că oglinda sfântă se trage din izvor.

Atâția ani și clipe se risipesc în șoapte,
Povestea de iubire devine un ecou...
Iar ochii mei albaștri se sting în miez de noapte,
Sub ochii celor care m-au ajutat din nou.

Mi-e crucea mai ușoară știind că toți zețarii
Pun suflet în iubire la fel și în cuvânt...
Când viața-mi se sfârșește, se vor topi ghețarii
Iar florile iubirii vor cade la pamant.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10