Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ileana Vladusel: Doar viața...

---------------------------------------------------

Toate gândurile s-au transformat în gropi,
mi se împiedică inima în ele. Claustrofobi,
ochii mei caută lumina prin labirintul timpului, încercând
să ajungă la clipa aceea...știi când...
Greu paharul din care beau,
și amar...
Iluzia zâmbetului tău
Încearcă să-mi liniștească tâmplele de zbucium. Mereu
am impresia că mă strigi
de la fereastra universului și plângi...
Ce liniște s-a făcut dintr-o dată
În templul în care stai desenată
Și ce gânduri îmi bântuie noaptea!
Credeam că sunt alegeri, dar a fost doar viața...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10