Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nrlu Cazan: Renunț la tot ce vrei

        poezie                                      

Partajul între Da şi Nu
O regulă de mult prea mult bun simţ,
O parte eu şi trei părţi tu,
Atât te rog,să nu mă minţi.
Renunţ la tot ce îmi vei cere
Plec în exil şi clandestin
Chiar dacă n-am nici o avere
Şi-mi ceri partajul la Destin.
Împart cu tine tot ce vrei
Îţi dau şi viaţa,nu şi moartea,
Îţi cer în schimb doar ochii tăi
Ca să-mi împodobească cartea.
Ţi-am dat şi-îţi dau iubirea toată,
Nu-o să-ţi mai cer nimic în schimb
Mi-ajung doi ochi frumoşi de fată
Şi-îţi dau ce-îmi ceri cât mai am timp.
Ţi-am dat de mult inima mea
Cu ce în ea în timp am strâns
Doar sufletul nu ţi-l pot da
Că e prea plin de atâta plâns.
Partaju' acesta absolut
Poate ţi se pare cumplit
Dar să nu-mi ceri ce m-a durut,
Nici clipele când m-ai iubit.
Pe două drumuri paralele
Un Da şi Nu nedumeriţi
Să împărţim totul în tăcere
Ca doi nefericiţi iubiţi.
Îmbrăţișaţi ca doi amanţi
Partajul între Nu şi Da,
Ca maror ne vor fi giranţi
Doar viaţa mea şi viaţa ta.
Pe fila cărţii azi am scris
Partajul între Eu şi Tu,
Un Da şi Nu ce şi-au promis
Să nu îşi vândă sufletul.
Eu veşnic voi rămâne aşa
Un Da oricât eşti de departe,
Iar ochii tăi rămân pictaţi
Aici la mine în semn de carte.
                                                              

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10